Kotten var som en dröm i provloppet i lördags, reglerbar och fräsch och fin. Fick gå ett backjobb efter det, och hade inga känningar någonstans efter provloppet. Kan hända att det blir start den 10/6 eller så väntar vi till den 29/6.
Kotten var som en dröm i provloppet i lördags, reglerbar och fräsch och fin. Fick gå ett backjobb efter det, och hade inga känningar någonstans efter provloppet. Kan hända att det blir start den 10/6 eller så väntar vi till den 29/6.