Starkotter 17/6

Tyvärr ådrog sig Kotten ett sår som satt ovanför framknä i helgen så det benet har varit svullet så det har bara blivit joggingpass för honom. Men vi siktar fortfarande på start den 29e.

Epoq Gel 17/6

Epoq känns finfin i jobben och startar imorgon, torsdag, lopp 1 kl 18.30 spår 8. Ingenting tyder på att  Epoq har tappat något. utan vill att han ska sköta sig från start och i loppet.

Diamond Sid 17/6

Tyvärr räckte inte poängen till tills på Rättvik den 18e. Nu siktar vi in oss på Rättvik den 29e, då det är ett lopp enbart för Romme /Rättvik tränade hästar. Diamond är pigg och glad för dagen