Alberto och Emma gjorde ett kanonlopp idag som 2a! Mycket bra! Alberto startar igen på måndag 29e i ett montelopp. ( Hans första, vi prövar då det är hemmaplan.) Lopp 4 nr 9 kl 19.38 och det är Alice Molin som rider då Emma är avstängd.
Alberto och Emma gjorde ett kanonlopp idag som 2a! Mycket bra! Alberto startar igen på måndag 29e i ett montelopp. ( Hans första, vi prövar då det är hemmaplan.) Lopp 4 nr 9 kl 19.38 och det är Alice Molin som rider då Emma är avstängd.