Epoq fick inte det alls att stämma i loppet i torsdags utan allting blir jobbigt för honom. Var upp igår och gick igenom topp till tå på honom och hittade ingenting på böjprovet, då bedövade vi bort framknäna och körde , då blev han bra fram men det blev sämre bak. vi bedövade bort bakknäna och körde efter det. Då vart det som en ny häst. Så vi behandlade både bakknän och framknän på honom. Så nu blir det lugnt en vecka.

